Jij in je bedrijf

Ben je je bewust van jezelf in je eigen bedrijf. Hou sta je in je eigen bedrijf en nog belangrijker hoe voelt dit in je lichaam. Sta je op je eigen plek of leef je het leven vanuit een andere stroming. Sta je open om te ontvangen waar je naar verlangt of hou je jezelf klein. Kun je hetgeen (al) dragen waar eigenlijk je hart het meeste naar verlangt en waar je vorm aan wil geven met behulp van je bedrijf of staat jou nog iets in de weg…

Allemaal vragen die het verschil kunnen maken in hoe jij je jezelf voelt in je eigen bedrijf. En die ook het verschil maken in je bedrijf, in contact met klanten, in je energie, je uitstraling en in het zichtbaar zijn.

De kern van jouw bedrijf, dat ben jij. Daarom richten we ons hier uitgebreid op in een samenwerking. Gaan we na waar jij nu staat en waar je graag naartoe zou willen bewegen zodat je echt je eigen plek in gaat nemen in je bedrijf. Om van binnenuit te gaan ondernemen waardoor je vanuit flow jouw essentie kan uitdragen in en met jouw bedrijf. Door keuzes te maken, jezelf te omarmen, te groeien om vanuit daar hetgeen tot bloei te laten komen wat al in jou aanwezig is.

En daarom werken we ook gericht op de vraag…

Wie ben jij in je bedrijf ?

En wat heb je (nog) nodig om hetgeen waar je verlangen ligt ook daadwerkelijk vanuit binnenuit en flow tot bloei te laten komen…

Let’s get started

Blijf gaan voor waar jij blij van wordt. Het zou zomaar fantastisch kunnen worden.

studio irma

De onderlaag / basis

Een diep vertrouwen in jezelf ervaren. Je bewust zijn van alles wat er zich afspeelt om je heen en hoe dit bij jou binnen komt. Het verschil tussen je hoofd en je innerlijk weten ontdekken. Jouw leven (be)leven en genieten. Vanuit vertrouwen en met plezier ondernemen. Hoe ervaar jij dit alles nu in jezelf en in je bedrijf…

Jij in je bedrijf

Wie ben jij, wat maakt jou jou. Waar sta je nu en waar zou je naartoe willen gaan bewegen. Hoe wil je jouw bedrijf een aanvulling laten zijn op jouw leven. En wat heb je (nog) nodig om hetgeen waar je verlangen ligt ook daadwerkelijk tot bloei te laten komen…

Je bedrijf / je laten zien

Je bedrijf in de kern. Wat is je missie, wat is je doel, wie is jouw doelgroep. Maar ook hoe richt ik mijn bedrijf in inhoudelijk en praktisch. Maar ook hoe ga je zichtbaar zijn, de verbinding aan met jouw doelgroep en ze bereiken en benaderen…