Je bedrijf

Je hebt een idee, een verlangen, een missie, een doel voor ogen maar hoe ga je hier vorm en richting aan geven. En hoe ga je zichtbaar worden met je bedrijf en de verbinding aan met je doelgroep…

Hoe ga je ondernemen op een manier waarbij je niet alle kanten op gaat. Jij je niet laat beïnvloeden door andere of door patronen die je zijn aangeleerd en je vertellen hoe het “hoort”. Waarbij niet je ego op de voorgrond aanwezig is maar je innerlijke stem die je de weg wijst.

Hoe zorg je ervoor dat je jezelf laat zien op een manier die fijn voelt. Zonder jezelf klein te maken, jezelf te verstoppen en jezelf tegen te houden. 

“Het antwoord is door je bedrijf van binnenuit vorm te geven, de fundering van jezelf en je bedrijf te optimaliseren en op zoek te gaan naar een manier die voor jou en je bedrijf werkt met als doel de verbinding aan gaan met je doelgroep”.

Dit vanuit vertrouwen, vanuit bewust zijn, vanuit een innerlijk weten. Maar ook door helder te hebben wat je missie is, waarom en wat je doel is. Door na te gaan hoe je jou en je bedrijf kan gaan samenbrengen tot een bedrijf met een identiteit. Maar ook door je bedrijf inhoudelijk vorm te geven. En ervoor te zorgen dat je bedrijf aansluit op het leven wat je wil leven. En door ervoor te zorgen dat je praktisch weet hoe maar ook vanuit een innerlijke flow dit alles ook zichtbaar gaat maken.

Door je eerst inhoudelijk te verdiepen in deze vragen kun je vervolgens jouw bedrijf volledig gaan vormgeven en tot bloei laten komen. In combinatie met de twee andere thema’s vormen ze een combinatie waarbij je niet alleen gaat ervaren dat je echt aan het doen bent waar je ontzettend blij van wordt maar je gaat ook ervaren dat je dit doet van binnenuit.

En wat hiervoor nodig is is voor iedereen anders. Vandaar dat we ook altijd eerst na gaan waar je nu staat, wat je verlangen is en wat je doel is om vervolgens na te gaan wat je nodig hebt om dit te realiseren. 

Dus daarom beginnen we met de vraag…

Waar ligt jouw verlangen, hoe zie jij jouw bedrijf voor je en wat is je doel?

En wat heb je (nog) nodig om dit daadwerkelijk vanuit binnenuit en flow tot bloei te laten komen…

Vorm geven aan jouw bedrijf. Waarin het kan betekenen dat we inhoudelijk vorm gaan geven aan jouw bedrijf. Praktisch in combinatie met hoe jij jouw leven wil leven. Maar het kan ook zijn dat iets je nog tegenhoudt om datgene te realiseren waar je in essentie naar verlangt en wat je voor ogen hebt en we daarom ook dit aan mogen kijken. Met als resultaat een bedrijf en sparkle in jezelf die je ervaart waar je intens blij van wordt.

Let’s get started

Blijf gaan voor waar jij blij van wordt. Het zou zomaar fantastisch kunnen worden.

studio irma

De onderlaag / basis

Een diep vertrouwen in jezelf ervaren. Je bewust zijn van alles wat er zich afspeelt om je heen en hoe dit bij jou binnen komt. Het verschil tussen je hoofd en je innerlijk weten ontdekken. Jouw leven (be)leven en genieten. Vanuit vertrouwen en met plezier ondernemen. Hoe ervaar jij dit alles nu in jezelf en in je bedrijf…

Jij in je bedrijf

Wie ben jij, wat maakt jou jou. Waar sta je nu en waar zou je naartoe willen gaan bewegen. Hoe wil je jouw bedrijf een aanvulling laten zijn op jouw leven. En wat heb je (nog) nodig om hetgeen waar je verlangen ligt ook daadwerkelijk tot bloei te laten komen…

Je bedrijf / je laten zien

Je bedrijf in de kern. Wat is je missie, wat is je doel, wie is jouw doelgroep. Maar ook hoe richt ik mijn bedrijf in inhoudelijk en praktisch. Maar ook hoe ga je zichtbaar zijn, de verbinding aan met jouw doelgroep en ze bereiken en benaderen…